Újabb nagy elsők

A vásárlásos - lengyelül- elsőkről már beszámoltam, az elmúlt napokban újabbakon "estem túl".

Sikerült átvennem Z postáját, egy könyvet. Itt utcán álló, nagy fém doboz szerűségekbe - amolyan postafiók- kérheted a csomagot. Kapsz kódot sms-ben, odabattyogsz, beütöd és a gép kiköpni. Klassz, mert nem kell aggódnod a postai nyiltvatartás illetve az utánvétes papír otthonhagyása miatt. Sima ügy.

Az első munkába vezetés után az első nagyobb forgalomba is bevetettem magam. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy csak urban legend a "szörnyű krakkói forgalom", úgyhogy nem is mondom. Mert tényleg az:) Időben pont ugyanannyi volt, mintha BKV-ztam volna, igaz, kényelmesebb és izgalmasabb, de igyekszem tartani magam és nem elkurvulni, azaz tegnap és ma megint a tömegközlekedést választom.WP_001977.jpg

A második autós próbálkozásra azért volt szükség, mert munka után mosodába mentem és nem kevés cuccom volt, de inkább rengeteg. Majdnem eltévedtem (de, csak majdnem!), parkolás ezúttal sima ügy volt és két szabad gép is volt, uh well done minden.

Szintén nagy ugrás volt a héten, hogy első, igazi, rendelésre készült körmöcske is megszületett:) Instant love. Natúr kis téli csillámmal.

WP_001969.jpg

Első Lidliből (!!!-hehe) származó szerelem ruhámat is megvettem. Azt hiszem,  kép magáért beszél, ezért nem is szaporítom a szót, miért ugrott be a táskámba.

WP_001950.jpgA sok elsőt megfejeltem: tegnap voltam először szoliban, ma leszek először moziban és kapaszkodjatok! Itt kint, immáron bizonyítékkal először sikerült lencsevégre kapnom, hogy Olgi az ölembe jött. Aki ismer, ez tudja milyen nagy dolog, így ezt sem ragozom túl.

WP_001978.jpg

Az első autószervízt is sikeresen megugrottuk, téli gumi projekt pipa, lassan az első igazi orvosi vizsgálaton és első lakásnézéseken is túl kell esnem és persze újabb bérlet feltöltésen. Tudniillik holnap jubilálom (15-e) a két hónapot. Jah, és az első szabikérő papírt is leadtam. Még nem kiabálom el, hogy leszek karácsony környékén, csak halk infó volt ez részemről.

Szóval challage-challange hátán, szó szerint. Sőt, fodrászt s tervezek...node, arról később. Most csak gyors, képes-rapid bejelentkezésre ugrottam fel.