Szájzár

Még nem volt olyanom, de szerintem most igen. Egy, azaz egy órán keresztül, szó szerint az agyamig fúrt a doki ma...végül nem úsztam meg szuri nelkül, úgyhogy még bôgtem is...

A nôvér majdnem a torkomba ejtette az UV köttetô lámpát és rálépett a nyálelszívóra, szóval folyt minden mindenhova. De a doki ügyes, nyugi.

Szóval most, hogy kiment az érzéstelenítô, fáj ám az egy órás tátika showtól rendesen az állkapcsom. Nyitni nem nagyon tudom, így az ásítás "kicsit" problémás (evésrôl nem is álmodok)

Ami még rosszabb, hogy mindketten annyira elfáradtunk, hogy csak az egyiket tudta megcsinálni....jövô héten újabb kör. De, talán még mindig jobb, mintha húznák (nah azokról hallottam ám rémeket).

Oke, oke: tudtam, hogy mélyen vannak ezek a bölcsek, de, hogy kb. a torkomban?!

A fenének kell ilyen okosnak lennem...